marți, 16 martie 2010

Vorba de cultură

La începutul lunii februarie am avut onoarea sa fiu invitat de domnul Attila Vizauer la emisiunea sa, "Vorba de cultură". Este o emisiune care este difuzată de luni până vineri între orele 12:00 şi 13:00. Am avut astfel ocazia să vorbesc pe larg atât despre scepticism şi pseudoştiinţă, cât şi despre ştiinţă în sine. Mărturiesc că pentru mine această serie de emisiuni a fost o adevărată bucurie, pentru că Attila Vizauer este unul dintre puţinii jurnalişti care ştiu cum să întrebe, care ştiu să te ajute să spui ceea ce simţi că trebuie spus.
Nu pot să fac un rezumat în cuvinte scrise a ceea ce am vorbit în aceste emisiuni. Pot doar să vă spun că am trecut prin multe domenii ale ştiinţei, încercând de fiecare dată să rostesc povestea pe care ştiinţa o are de spus lumii întregi, chiar dacă acum, pentru unii, par importante  alte lucruri. Vă invit să ascultaţi aceste emisiuni, mulţumindu-vă pentru răbdare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rugam sa limitati lungimea comentariilor. Ne plac disputele, dar taria argumentelor nu se masoara in lungimea textului, ci in argumente. La argumente se poate raspunde, la vorbarie, nu. Din acest motiv imi permit sa modrez comentariile. Cele care contin nazbatii prea evidente nu vor fi publicate.